Ett steg närmare.

För en tid sedan anmälde jag mitt intresse för att vara med i en studie ang KBT (kognitivbeteendeterapi) grupp som kommer att ske via nätet. Ja rättare sagt anmälde jag mig under sommaren så det är ett tag sen.

 

Jag trodde inte att jag var aktuell för den då tiden gått ut.

Trodde jag. För från början stod det att studien skulle vara under hösten.

 

Men döm om min förvåning då jag fick ett mail från den ansvariga läkaren i helgen. Jag fick svara på mängder av frågor och jag skickade sedan in dem. Det tog sin lilla tid att svara på dem men det är det ju värt.

 

Nu är det bara att vänta.

 

OM jag kommer med ska studien ske under våren 2012.

 

Håll tummarna vettja.

 

Ps. Skrev jag förresten att det handlar om att hitta en form av terapi som kan hjälpa en i sin IBS? Inte? Nåja då är d gjort nu då. Ds.


Kommentarer
Postat av: V

Håller tummarna för dig - låter intressant!

2011-12-01 @ 19:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0