Återhämtningen...

...efter magsjukan går framåt. Jo jag repade mig faktiskt riktigt fort. Det är alltid skönt.

Jag försöker vara snäll mot min mage. För även om den är dum mot mig så försöker jag vara snällare tillbaka mot den. För kanske blir den snäll mot mig i slutänden.

Jag har märkt en stor skillnad när jag nu inte dricker läsk med sötningsmedel i.

Eller inte dricker läsk överhuvudtaget. Men om jag gör det har jag druckit vanlig läsk.

Men i söndags blev jag sugen på en pepsi max. DET skulle jag skitit i.. Eller just det. Det var ju just d jag gjorde. Sket.

Jag dricker inte läsk annat än till helgen då jag vill ha något godare än vatten och väldigt utblandad saft.

Jag dricker sällan alkhol då jag vill skona magen så mycket jag kan.

Men tack vare bristen på läska med sötningsmedel har mina gaser minskat.
Ja jag skrev minskat. Det innebär att jag inte blivit av med dem helt men men. Det kanske man inte ska heller???


Jag tar mina B 12 och Folcyran regelbundet nu och jag börjar få lite mer ork tillbaka.

Vad ska jag skriva mer.
JO jag väntar på att orken och viljan och modet ska ta mig ut på mer utflykter och dyl.

Tänkte försöka mig på en bio i helgen.
Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0