Fasiken vad kul det var.

Jag bokade en resa i sista minuten inför helgen.

Ja nu blev det ju inte något märkvärdigare än en båtkryssning.

Jag till och med åt lunch ombord samma dag som jag skulle gå av båten. Tack vare Dimoren fungerade det.
Livet har faktiskt blivit lite lättare. Inte perfekt men lite lite mer tillgängligt för mig.
Det blev ju inget festande ombord men vad gör det när man faktiskt KAN åka överhuvudtaget.

Det känns som att jag vågar mer och mer och att jag LITAR på tabletten lite lättare numera.

Kommentarer
Postat av: V

Vad kul för dig och vad festligt - åkte nämligen själv på kryssning också - fredag-lördag med Cinderella :)

2011-06-21 @ 06:14:40
Postat av: M svarar

Tänk om vi hade varit på samma båt utan att veta om det fniss

2011-06-21 @ 08:28:31
Postat av: V

:)

2011-06-22 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0