Mini semester i några dagar.

Vi tog bilen uppåt landet och besökte och bodde i Gnarp. Men besökte även Sundsvall, Iggesund, Hudiksvall och Njurunda mm.
Resedagen intogs lunch och två imodium plus. Sen var magen snäll och jag kunde njuta av min resa uppåt landet.
Ljuvliga dagar med mycket sol och värme mötte oss.
 
Resan hem var lite jobbigare rent tanke mässigt, då jag visste att imodiumet snart släpper. Svårt att låta bli och tänka - "tänk om magen ballar ur", varje gång den rörde på sig eller knorrade till.
 
Men jag klarade mig hem och jag kan lägga även denna resan till en av de mag-lyckade resorna...
1. På väg mot Gnarp.
2. Vy från Högakusten bron.
3. Högakusten bron
4 och 5. Stranden på Ankarmon campingen i Iggesund
6. Njurunda
7. Loppisjakt.
8. Godis efterrätt.
9. Vy från Högakusten bron.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0