Livstecken!

Här kommer ett litet livstecken från mig. Dagarna går endast åt till att hör och häpna. Sova. Jag skulle kunna sova dygnet runt just nu. Men ibland har jag mina ljusa stunder då jag orkar blogga hahah.

Vad har hänt sen sist då?

Jag har idag tagit min sista antibiotika för min mycoplasmalunginflammation. I går var jag hos läkaren och fick slemlösande utskrivet.

Än så länge har jag inte märkt någon skillnad men jag ska ge det en chans i alla fall.

När Läkaren lyssnade på mig tyckte han att det lät illa i ena lungan så jag blev skickad på lungröntgen.

Kan du förstå att jag hade sån tur att jag fick träffa samma läkare som förra måndagen. Det är lyx det.

Han säger att det kan ta lite tid att pigga på sig och det har jag redan räknat ut. Är sååååå slut. Orkar ingenting.

Men men tar man en dag i taget så kanske det går till slut.

Men det jag faktiskt är lycklig över är att min mage är snäll med mig.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Krya på dig!

Läser din blogg, tycker om den.

Har fått diagnosen IBS, exprementerar lite nu i hur och vad jag kan äta för att må bra.

Vänliga hälsningar Sanna

2012-03-20 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0