Det där med att bli helt slut.

Jag har upptäckt att det är många som har IBS som skriver att de känner sig helt slut och totalt slutkörda efter en period av dålig mage. Vilket kanske iof inte är så konstigt egentligen.
 
Jag tycker att jag är mycket tröttare än många andra av mina vänner, även då dom har haft en dålig mage.
För naturligtvis kan ju de också drabbas av dåliga magar men de känner inte av den här mattheten som jag talar om...
 
NU menar jag inte när de får maginfluensa för det knäcker ju vem som helst.
 
Men iof, vi som har ibs kan ju gå i dagar, veckor, månader med dålig mage, vi tappar ju mycket vätska då man får diarre.
 
Blev det här inlägget begripligt?
 
Ja jag tror det.
 
Jag tillhör de med IBS som ständigt känner mig trött, oföretagsam och ledsen över hur magen kan styra.
 
Jag fixar mitt arbete och jag klarar av det som skall göras då.
 
Men jag får försaka såååå mycket privat för att varken ork eller magen tillåter.
 
Nu är det inte så här varje dag utan då man är inne i en dålig period.
 
Just nu har jag en bra period.
 
Men tröttheten är där som en ryggsäck.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag förstår precis hur du känner!

Svar: Det är sååå skönt att veta att det finns de som vet EXAKT hur det faktiskt är att leva med detta. Välkommen hit förresten till min blogg/M
♥♥ Min IBS och Jag ♥♥

2013-07-21 @ 21:56:04
URL: http://www.lajsa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0