När det händer...

...blir jag lika förundrad varje gång.

 

Magen tog stopp på diareerna i måndags. Sen var det stopp, helt stopp till torsdag. Då var d rätt normalt.

Magvärken har gett sig, jo visst känner jag av magen då jag äter men INGET TOA SPRING.

 

 

Äntligen. För att inte låta negativ så vet jag med mig att d kan vända tillbaka lika fort.

 

Men när du känner den där hopplösheten att magen ALDRIG kommer lugna sig känner man sig rätt maktlös.

 

Men nu känner jag mig glad. Kanske inte så mycket piggare men nu vet jag att kroppen hinner ta upp de ämnen som jag behöver för att må bra.

 

Jag tar mina B12 rätt dåligt om jag ska vara ärlig men jag MÅSTE HITTA EN RUTIN FÖR DEM.

 

Vikten har varit stabilt under 100 sträcket och det gör mig gör lycklig.

 

Jag blir inspirerad att ta tag idet på allvar nu. (kanske).

 

I dag är d lördag och solen skiner. Känns som att d blir en bra dag. Kanske blir d en promenad också.

 

Efter att vi handlat hem mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0