Svar på en kommentar.

En kommentar på mitt inlägg B12 och Folat.
 

Hej,

jag har med varit yr och lite dåsig de senaste månaderna. Äter tyvärr inge bra då jag mår dåligt av de mesta men läkaren trodde yrseln var psykiskt bara och lät det vara...
Kan det vara brist på b12 och folat´som gör det?

 

Mitt svar:

Jag är ingen expert men jag är det när det gäller att avsläsa mina egna symptom. Eller börjar bli i alla fall.

När jag är trött så där överdrivet trött då vet jag att mina värden har sjunkit.

Då jag har mycket diarreer så påverkas mitt B12.

 

Jag vet inte hur jag ska svara dig men jag tycker att du ska be att få kolla dina värden.

 

Jag kan iof bli både yr och dåsig när värdet gått ner så visst kan d vara så att dina också är låga.

Men det behöver inte vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0