Att nå ut!!

Vilken underbar känsla när man får respons från er som läser.

Fick i dagarna ett mail från en tjej som bor Finland.

Välkommen hit till min blogg.

Det är ju så att IBS finns överallt hos vem som helst och det gör ju att man inser att den är nog ganska vanlig. Den slår blint och gör ingen urskillnad.

Man vet ju inte varför vissa får IBS och man vet ju inte hur man ska få bort det.

Däremot finner var och en sitt sätt att hantera det och sitt sätt att lindra det..

Jag har fått tillstånd av M från Finland att lägga upp hennes mail till mig. För kanske känner just du ingen dig i det hon skriver så som jag kände igen mina symptom mm.
 
Men d kommer i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: IBS helvetet

Alltid roligt att få respons när man lägger ner tid på något :)

Kram!

2014-02-09 @ 17:17:40
URL: http://www.ibshelvetet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0