Behandlats för……

En av anledningarna till att jag inte skrivit så mycket är att det händer andra saker i livet som känns/är jobbigt.

 

Jag har vid två tillfällen behandlats/opererats för 3:dje gradens cellförändringar på livmoderstapparna.

 

Jag har ständig värk pga det och jag har min mage som också strular av och till. När magen är som värst känns livet helt hopplöst.

 

Jag har mina bra dagar så klart men då jag ständigt har värk blir d det enda man tänker på.

 

Eller nästan i alla fall.

 

 

Det enda som man kanske då skulle skriva om. Vilket skulle bli så deppigt för alla andra också.

 

 

Jag jobbar och lever ett bra liv med mycket positivitet och med goda stunder.

 

Men ibland tar deppigheten/värken/oron över och då blir d svårt att skriva öppet och naket här inne på bloggen.

 

Jag vill att den här bloggen ska vara informativ och inge lite hopp hos mig och med er andra med IBS.

 

Dela dåliga dagar och bra dagar.

 

Jag vet inte vad som händer och om mina cellförändringar nu är borta eller fortfarande är kvar. OM det har övergått till cancerceller.

Det vet jag mer om i maj.


Kommentarer
Postat av: Margareta

Har precis hittat din bloggsida.Har själv IBS och känner igen mig i mycket du skriver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0