Sanningen om mig.

...skrivs ner ganska så naket och öppet på min Ibs blogg.
 
För hur ska man annars få folk att förstå.
 
Men ändå verkar inte alla förstå hur knepigt det är att leva med det.
 
Men mina försök att dela med mig resulterar i mail, kommentarer och att de jag känner i verkliga livet har börjat ställa frågor.
 
Jag har två vänner som den senaste tiden fått diagnosen IBS.
 
Undrar ni vem de frågar?
 
Jo mig.
 
Men jag vill tillägga igen och igen.
 
Jag är ingen expert på gåtan IBS.
 
Men jag kan gärna dela med mig av hur just jag har det och hur jag hanterar det.
 
Sen kanske du hittar tips som jag hittat ute på nätet och lagt ut här.
 
Jag har ambitionen att alltid länka till källan där jag fann just det jag lagt upp.
 
För som sagt så är d inte mina länkar.
 
Det du finner här är hur jag lever med sjukdomen och hur jag hanterar och inte hanterar det.
 
Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggar så flitigt men ibland får man idee torka på vad och vad men inte kan skriva...
 
 
Men ställ gärna frågor om hur jag gör i vissa situationer eller hur jag gör i min vardag.

Kanske kan jag svara dig på hur JAG fixade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0