Svar på kommentar...

..på inlägget Hör det ihop..
 
Jag har också ofta ont i ryggen och nacken. Ibland funderar jag också på om det har lite med skoven av D-IBS att göra.
 
Kul att hitta din blogg, den är ju åtminstone ganska uppdaterad, eller du skriver i alla fall fortfarande på den.
 
Jag har också haft cellförändringar, dock bara en gång. Men risken finns ju att det kommer tillbaka.
 
Hoppas du mår bättre snart.
 
Mitt svar till Emma!

Kul att du hittat hit. Jo jag försöker hålla liv i bloggen. Men ibland känns d som allt är nedskrivet redan, men så klickar det till och så kommer det massa inlägg.
 
Men visst den är aktiv.
Det är fler (med IBS) som säger sig ha ont i ryggen, så d ligger kanske någon koppling i det ändå.
 
Cellförändringar känns inte så kul att få flera gånger. Hur det än är så känns ju risken att d ska bli nått värre större för varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0