Stress förbud!!

Men hur får man bort stress som du inte kan påverka själv. När saker sker som du bara måste gilla.
 
Det är inte lätt att ha en stressrelaterad magsjukdom. Allt sätter sig där.
 
 
 
Just nu är jag inne i en period med mycket magvärk och konstigheter. Jag har kommit på att när jag har en relativt lugn mage. Dvs inga toalettbesök på någon dag eller två, tre. Så får jag VANSINNIGT ONT i mage och runt hela bäckenet. Det gör så ont att tårarna inte kan hållas borta.
 
Sen plötsligt ballar magen ur och det känns som jag tömmer hela tarmsystemet. Vilket man antagligen inte gör. Men känslan av att allt kommer ut. Då släpper den där konstiga och hemska smärtan runt hela ryggen och magen.
 
När det hände härom dagen så kändes det som en massa nerver satt i kläm för det strålade smärta genom hela kroppen och jag kunde knappt sitta på en trästol. Kändes så konstigt i hela rumpan....
 
Nåja nu mår jag i alla fall bättre. Det känns som jag har träningsvärk i hela magen.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0