Hej Madeleine R.

Madeleine kommenterade mitt inlägg om Att hela tiden kämpa med en dålig mage!:

Hej'
Är med Fb Kista såg din blogg. Har haft IBS i många år utan att veta om vad det var för fel på mig. Är så trött på min mage, man vet aldrig när det slår till. I morse var det bara att springa på toa, det tar mycket energi. Skall åka till Turkiet på lör som du förstår så tänker man hur kommer jag att klara av flygningen.Tack för en jätte bra blogg. Mvh Madeleine

 

Hej!

Vad kul att du tittade in här på min blogg.

Ja det är inte lätt att veta vad man har fel på magen. Skönt att du fick en diagnos till slut. Även om det visade sig att det var IBS. Men ibland är det skönare att veta vad det är för fel än att gå i ovisshet.

 

Att leva med våra magar är inte det lättaste. Den lömskaste kompisen man kan ha. Den ställer till det i tid och otid.

Jag har rest med min dåliga mage. För hur det än är så är den alltid med oss eller hur?

Jag lärde mig att avstå saker för att kunna njuta av min semester. Konstigt nog så har det alltid funkat utomlands tack vare det. Klart man hela tiden är orolig för att det ska slå till. Om jag gjorde utflykter så fasta jag hela dan för att inte riskera att det skulle bli tok med magen.

Inte rätt taktik kanske men det blev nödvändigt. Men annars har jag haft underbara resor.

 

Önskar dig en underbar resa. Det finns toaletter överallt och det gäller ibland att veta vart dom finns så slappnar man av lite lite grann. Be om att få sitta i flygplanet nära toaletterna.

Kram till dig.

Ps. Vad roligt att du gillar min blogg.Ds.

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!

Vad roligt att du svara så snabbt. Idag är min mage som en ballong men annars är det bra :) Tack för ditt tips skall tänka på att fasta. Det som jag tycker fungerar ganska bra är när magen krånglar är smoothie, Skall njuta av min sem. Ps !Skall gifta mig på Arlanda ;) Kram Madeleine

2011-09-26 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0