Svar på kommenter som kommenterats!

V om Svar på kommentar!:
Jag skadade också min menisk på vänstra knäet för ett par år sedan som fixades med hjälp av en titthålsoperation och nu är den som ny ;) Enligt läkarna hade jag minimalt med artros, vilket var skönt att höra. Ramlade dock med cykeln i höstas och därefter har jag fått problem med mitt högra knä :( Är nog dags att palla iväg och röntga det snart.

Cykling borde funka om du har ont i knäna, i lagom mängd förstås. Jag längtar tills cykelsäsongen börjar snart, cyklar till jobbet då vlket blir en sträcka på ca 10 km totalt om dagen.

Lycka till!

Mitt svar:

Ja läkarna har sagt till mig att träningcykel är milt för knäna. Så det är nog något jag ska ta tag i.
Det är ju bara att bestämma sig. Men det går trögt just nu.

Idag vaknade jag av svin ont i magen och jag låg dubbelt i sängen. Fick ringa mig sjuk och snart ska jag till läkaren.
Vet inte om det är något i äggstockarna eller om det är i skarven mellan tunntarmen och tjocktarmen som är elak mot mig idag. Men men. Det visar sig väl.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hejsan, Jag undrar om du har testat läkemedlet IBEROGAST? Jag har kanske IBS, ska göra en undersökning till och tänkte bara om du hade någon erfarenhet av detta läkemedel. Kram och tack för en bra blogg!

2012-02-21 @ 15:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0